پیام واحد هلند در دفاع از کارزار زنان - فعالین سازمان اتحاد فدائیان کمونیست هلند

پیام واحد هلند در دفاع از کارزار زنان

ازفراخوان «کارزار مبارزه برای لغو کلیه قوانین نابرابر و مجازات های اسلامی علیه زنان» حمایت کرده ودر آن شرکت میکنیم

با فرا رسیدن 8 مارس روز جهانی زن اکسیونهای مختلفی در ایران وسراسر جهان توسط زنان ومردان مبارز برعلیه آپارتاید جنسی و بی حقوقی زنان، قوانین وسنت های ارتجاعی زن تیز و مردسالارانه برگزار میگردد .

 دراین رابطه «کارزار مبارزه برای لغو کلیه قوانین نابرابر و مجازات های اسلامی علیه زنان» فراخوان داده و همه افراد ، احزاب ، سازمانها و مجامع انقلابی و مترقی وآزادیخواه را به شرکت در تظاهراتی که به همین منظور در شهر لاهه هلند برگزار میگردد شرکت کنند.

کارزار زنان ....در اطلاعیه فراخوان خود هدف از این تظاهرات را چنین اعلام نموده است .

«کارزار زنان در روز 8 مارس  تلاش دارد نشان دهد که نه فقط  همدل وهمراه  و همگام  با مبارزات  زنان علیه کلیه قوانین نابرابر و زن ستیز اسلامی در ایران و منطقه خاورمیانه  است بلکه با افشای قوانین ارتجاعی  و نابرابر تلاش دارد حمایت و همبستگی میلیونها مردم آزادیخواه  و مترقی در غرب  را برای مبارزات  زنان ایران  و منطقه  علیه دولت ها و نیروهای ارتجاعی و  بنیادگرای اسلامی و دول امپریالیستی و اشغالگر غربی کسب کند.

در  روز 8 مارس  همراه با  زنان ایران فریاد خواهیم  زد:  نه به  سنگسار ، نه به شلاق، نه به  حجاب اجباری!

در  روز  8  مارس همراه با زنان ایران فریاد خواهیم زد: ما می خواهیم کلیه  قوانین نابرابر و تبعیض آمیزعلیه زنان را  به زباله دان تاریخ بسپاریم!

در روز 8 مارس همراه با زنان ایران فریاد خواهیم زد: نه به جمهوری اسلامی زن ستیز!

در روز 8 مارس همراه با زنان ایران فریاد خواهیم زد: نه به دول مردسالار امپریالیستی!

در روز  8 مارس ما زنان ساکن در کشورهای غربی می  خواهیم در مارشی با شکوه  پیوند و همبستگی خود را مبارزات  اکثریت زنان در ایران، افغانستان ، عراق و دیگر نقاط جهان به نمایش گذاریم

زنان ومردان معترض به قرنها ستم واسارت زنان!

دستهای  ما  آماده حلقه  زدن به دستهای شماست.

باشد تا پژواک صدای ما جلوه ای از قدرت  میلیونها انسانی  باشد که در پی خلق جهانی دیگر هستند، جهانی که  حتی یک زن  تحت ستم و  استثمار جنسی و طبقاتی نباشد . 

محل: شهر دن هاگ  (لاهه) - هلند

زمان : 8 مارس 2007 ساعت 11 صبح

مکان : مقابل ایستگاه مرکزی مالی فلد     Maliveld    

مسیر راهپیمائی:  از ایستگاه مرکزی راه آهن به طرف سفارت آمریکا و سفارت جمهوری اسلامی . پودیوم مقابل سفارت جمهوری اسلامی خواهد بود. پس از اتمام راهیپمائی جشن پایانی در سالن همراه با برنامه های متنوع هنری وپیام ها ادامه خواهد یافت.

ما فعالین سازمان اتحاد فدائیان کمونیست درهلند ضمن حمایت از این فراخوان بنوبه خود همه انسانهای آزادیخواه را به شرکت دراین تظاهرات دعوت میکنیم .

پیروز باد مبارزه برعلیه ستم وتبعیض جنسی درتمامی اشکال وابعاد آن

زنده باد 8 مارس

زنده باد سوسیالیسم

فعالین سازمان اتحاد فدائیان کمونیست هلند

ششم مارس 2007

آدرس های تماسی که از طرف کارزار ... اعلام شده است به ترتیب زیر میباشد

   Karzar2005@yahoo.com

 www.karzar-zanan.com