تجاوز وحشیانه ۷ نفر به یک زن و ‍پخش فیلم آن به وسیله بلوتوث

تجاوز وحشیانه ۷ نفر به یک زن و ‍پخش فیلم آن به وسیله بلوتوث!

 

تجاوز وحشیانه ۷ نفر به یک زن و ‍پخش فیلم آن به وسیله بلوتوث! بنا بر گزارش زير جان اين زن در خطر ميباشد و احتمالا او در زندان مشهد و يا نيشابور در انتظار اعدام و يا سنگسار قرار دارد.

گزارشی از برملا شدن راز جنایت بلوتوسی در نيشابور  

سه‌شنبه 02 اکتبر 2007 - 10 مهر 1386



به گزارش فارس در پی‌ مشاهده‌ فیلم‌ كوتاه‌ از تجاوز به‌ عنف‌ چند فرد فاسد به‌ زنی‌ جوان‌ و عجز و لابه‌ او در تعدادی‌ از تلفن‌های‌ همراه‌ برخی‌ افراد و دست‌ به‌ دست‌شدن‌ و تكثیر آن‌ توسط معدودی‌ از جوانان‌، این‌گونه‌ شایع‌ شد كه‌ باند تازه‌تشكیل‌ شده‌ای‌ در نیشابور، ضمن‌ ربودن‌ دختران‌ دانشجو و تجاوز به‌ آنان‌، اقدام‌ به‌ فیلمبرداری‌ و تكثیر آن‌ از طریق‌ بلوتوس‌( سیستم‌ انتقال‌ تصویر بی‌سیم‌ تلفن‌های‌ همراه) می‌كنند، تلاش‌ نامحسوس‌ نیروهای‌ امنیتی‌ آغاز شد.

 
فرمانده‌ انتظامی‌ نیشابور در این باره گفت: با پیگیری‌های‌ دقیقی‌كه‌ انجام‌ شد، دیری‌ نپایید كه‌ منشأ شیوع‌ این‌ شایعه‌ و عامل‌ آن‌ در یكی‌ از بنگاه‌های‌ معاملاتی‌ سطح‌ شهر كشف‌ و به‌ دنبال‌ آن‌ اصل‌ ماجرا نیز برملا شد. عباس‌ خباز به خبرنگار ما اظهار داشت‌:

ماجرا از این‌ قرار بوده‌ كه‌ چند مرد متأهل‌، پس‌ از اغفال‌ یك‌ زن‌ جوان‌ خانه‌دار وی‌ را به‌ خانه‌ای‌ كه‌ از قبل‌ اجاره‌ كرده ‌بودند برده‌ و با او ارتباط نامشروع‌ برقرار می‌كنند.


رییس‌ پلیس‌ نیشابور یادآور شد: این‌ افراد كه‌ در روزهای‌ نخست‌ سه‌ نفر بیشتر نبودند بعد از گذشت‌ چند روز به‌ 8 نفر افزایش یافتند و در نتیجه ادامه حضورشان در این خانه ناممكن شده و تصمیم‌ گرفته‌ می‌شود كه‌ برای‌ رسیدن‌ به‌ اهداف ‌شیطانی‌، زن‌ مزبور به‌ خارج‌ از شهر برده‌ شود.


فرمانده‌ انتظامی‌ نیشابور اضافه‌ كرد: بر اساس‌ همین‌ نقشه‌، ابتدا سه‌ تن‌ از آنان‌ كه‌ از قبل‌ با زن‌ مزبور ارتباط داشتند، وی‌ را توسط موتورسیكلت‌های‌خود، به‌ باغی‌ در نزدیكی‌ یكی‌ از روستاهای‌ اطراف‌ نیشابور می‌برند و سپس‌ طبق‌ قرار و نقشه‌ از پیش‌ طراحی‌ شده‌، سایر افراد‌ نیز به‌ آنان‌ می‌پیوندند.


خباز افزود: این‌ افراد مفسد پس‌ از مصرف‌ مشروبات‌ الكلی‌ و نیز قرص‌های ‌روان‌گردان‌، با قصد تجاوز به‌ زن‌ فاسد، به‌ وی‌ حمله‌ور می‌شوند، كه‌ با مقاومت‌ شدید او مواجه‌ می‌شوند.


وی‌ یادآور شد: در حین‌ همین‌ درگیری‌ و مقاومت‌ بین‌ متجاوزین‌ و زن‌ یادشده‌، یكی‌ از آنان‌، با هدف‌ تهدید و باج‌ خواهی‌های‌ بعدی‌ از زن‌ مزبور، از طریق ‌دوربین‌ موبایل‌ خود اقدام‌ به‌ فیلمبرداری‌ از صحنه‌ می‌كند كه چندی‌ بعد این‌گوشی‌ در مسیر رفت‌ و آمد مالك‌ آن‌ به‌ روستا گم‌ شده كه یابنده‌ گوشی‌ نیز پس‌ از یافتن‌ و اطلاع‌ ازمحتویات‌ حافظه‌ آن‌، با نمایش‌ و‌ دادن‌ كپی‌ بلوتوسی‌ آن‌ به‌ تنی‌ چند ازدوستانش‌، زمینه‌ تكثیر و سوء استفاده‌ گزینشی‌ از فیلم‌ مزبور را فراهم‌ می‌كند.


خباز تصریح‌ كرد: اگر چه‌ وقوع‌ چنین‌ ناهنجاری‌ها در شهری ‌مذهبی‌ و فرهنگی‌ نظیر نیشابور به‌ قدر كافی‌ تأسف بار و فاجعه‌آمیز تلقی‌می‌شود، اما در عین‌حال‌ و به‌ رغم‌ شایعات‌ اخیر اینكه‌ گروه‌ یا جریانی‌ تحت‌عنوان‌ بلوتوس‌ یا هر عنوان‌ دیگری‌، به‌ عنوان‌ یك‌ باند مبادرت‌ به‌ یك‌سری‌ اقدامات‌ زنجیره‌ای‌ در این‌ خصوص‌ كرده‌ باشند، فرضیه‌ای‌ به‌ كلی ‌مردود است‌ و روشن‌ترین‌ دلیل‌ آن‌ نیز یكی‌ بودن‌ كلیه‌ نسخه‌های‌ تكثیرشده ‌از این‌ فیلم‌ می‌باشد. فرمانده‌ انتظامی‌ نیشابور تأكید نمود: در واقع‌ آنچه‌ در فیلم‌ كوتاه‌ تكثیر شده‌ موجب‌ ایجاد احساس‌ ناامنی‌ و اضطراب‌ در بین‌ خانواده‌ها و به‌ ویژه‌ دختران ‌و بانوان‌ جوان‌ شده‌، گزینش‌ بخشی‌ خاص‌ از صحنه‌ و دیالوگ‌ فیلم‌ است‌ كه‌طی‌ آن‌ به‌ بیننده‌ چنین‌ منتقل‌ می‌شود كه‌ قربانی‌، زنی‌ است‌ كه‌ از سطح‌ خیابان های‌ شهر دزدیده‌ شده‌ و پس‌ از انتقال‌ به‌ محلی‌ امن‌، با تهدید و ارعاب ‌مورد قصد تجاوز به‌ عنف‌ قرار گرفته‌ است در حالی‌ كه‌ چنین‌ نیست‌ و
بنا به‌اعترافات‌ این‌ زن‌، وی‌ در بدو امر با میل‌ و رضایت‌ خود اجازه به‌ همراهی‌ بامفسدین‌ و اعمال‌ شنیع‌ آنان‌ داده‌، اما بعد كه‌ تعداد اوباش‌ زیادتر و رفتارشان‌ نیز بر اثر مصرف‌ مواد الكلی‌ و افیونی‌ خشونت‌آمیز شده‌، از كار خودپشیمان‌ و به‌ ضجه‌ و زاری‌ مبدل‌ شده است‌. وی‌ با اشاره‌ به‌ این‌كه‌ این‌ زن‌ بیش‌ از یك‌ ماه‌ با افراد یادشده ‌ارتباط نامشروع‌ داشته‌ و تن‌ به‌ خواسته‌های‌ آنان‌ داده‌ است‌، تصریح‌ كرد: از آنچا درجامعه‌، این‌گونه‌ حركات‌، اعمالی‌ مذموم‌ و زشت‌ و توهین‌ صریح‌ به‌جامعه‌ تلقی‌ می‌شود، براساس‌ تصمیم‌ مقامات‌ قضایی‌ و امنیتی‌ شهرستان‌، شدیدترین‌ نوع‌ برخورد با عوامل‌ این‌ پرونده‌ انجام‌ خواهد پذیرفت‌.

 
خباز گفت: تا كنون‌ سه‌ تن‌ از اوباش‌ مرتبط با این‌ حادثه‌ دستگیر و مابقی‌ نیزتحت‌ تعقیب‌ مأمورین‌ دایره‌ آگاهی‌ قرار دارند، كه‌ خبر دستگیری‌ آنان‌ نیز به ‌زودی‌ از طریق‌ رسانه‌ها به‌ اطلاع‌ عموم‌ خواهد رسید.

2007/11/12 رزا روشن