نگرانی در مورد وضعیت سلامتی زینب جلالیان پس از انتقال به زندان کرمانشاه!

نگرانی در مورد وضعیت سلامتی زینب جلالیان پس از انتقال به زندان کرمانشاه!

برگرفته از فیسبوک هشت مارس

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoonدر تاریخ ۲ مهر ماه هنگام انتقال زینب جلالیان به زندان کرمانشاه به دلیل وضعیت وخیم سلامتی او، مسئولین زندان زنان کرمانشاه ابتدا از تحویل وی خودداری کرده بودند که در نهایت با دخالت دادستان دادگاه عمومی و انقلاب کرمانشاه وی را قبول کردند.زندان زنان کرمانشاه در محل کانون اصلاح و تربیت این شهر قرار دارد و با تراکم جمعیتی بالا دارای امکانات بهداشتی و پزشکی بسیار محدودی است و نگهداری زینب جلالیان در این زندان با توجه به وضعیت بیماری وی و نیاز مبرم به خدمات پزشکی نگرانی‌ها را نسبت به وضعیت سلامتی وی افزایش می‌دهد.

افشای سیاست‌های جنایتکارانه رژیم در زندان‌ها و مبارزه برای آزادی همه زندانیان سیاسی جزئی مهم از مبارزه در خدمت به سرنگونی انقلابی رژیم جمهوری اسلامی است. بنابراین باید در هر مبارزه، در هر کوی و برزنی و با استفاده از هر موقعیتی از اهداف این دوره رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی، از قرار دادن عامدانه بسیاری از زندانیان سیاسی در معرض ابتلا به ویروس کرونا، از احکام سنگین برای زندانیان سیاسی زن به «جرم» حجاب سر نکردن، از احکام اعدام برای معترضین خیزش آبان و دی، از شکنجه و فشار بر زندانیان سیاسی هم چون زینب جلالیان، از اعدام تعداد زیادی از زندانیان سیاسی که برای جلوگیری از مبارزه و خیزش و به‌طور کلی برای ایجاد رعب و وحشت به راه انداخته است، پرده برداشت.

سرنگونی رژیم جنایتکار و به شدت زن ستیز جمهوری اسلامی اولین گام برای ساختن جامعه نوین و انقلابی است که در آن هیچ کس به خاطر عقایدش زندانی نمی شود. جامعه ای که در آن اعدامی وجود ندارد. جامعه ای که در آن زنان و مردان برای پیشرفت و رهایی بشریت از قید هر نوع ستم و استثمار، مبارزه می کنند.

سرنگون باد رژیم شکنجه و اعدام جمهوری اسلامی

رهایی زن، رهایی جامعه

اکتبر 2020