Warning: Array to string conversion in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Undefined variable $Array in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316

گزارشی از روز اول ماه مه در لندن

امسال هم مثل سال های گذشته راهپیمایی به مناسبت اول ماه مه، روز کارگر از مقابل کتابخانه مارکس  آغاز شد و یک ساعت و نیم از خیابان های شلوع گذر کرد و به میدان ترافالگار رسید. اتحادیه های کارگری، احزاب و سازمان های مختلف با پرچم و پلاکاردهای خود در این راهپیمایی شرکت داشتند.  شرکت جوانان در راهیپمایی امسال نسبت به سال های گذشته چشمگیر بود. جوانانی که با شور و هیجان فریاد می زدند که انقلاب تنها راه است. انقلاب است که می تواند به ستم و استثمار پایان دهد.

ما در طول راهپیمایی علاوه بر پرچم و پلاکارد، با پخش اعلامیه سازمان « زنده باد اول ماه مه، روز همبستگی جهانی کارگران» به زبان فارسی و انگلیسی، تلاش کردیم که از این طریق صدای مبارزات طبقه کارگر،  صدای مبارزات زنان علیه حجاب اجباری و جمهوری اسلامی را به گوش مردم مترقی  که مشتاق گرفتن اعلامیه بودند، برسانیم.


فعالین سازمان زنان هشت مارس

 اول ماه مه ۲۰۲۳