در چند روز گذشته مقرهای سازمان مجاهدین خلق در عراق مورد حمله قرار گرفتند و تعدادی از اعضا این سازمان کشته و یا زخمی شدند

حمله به مقر سازمان مجاهدین خلق را محکوم می کنیم!

 

در چند روز گذشته مقرهای سازمان مجاهدین خلق در عراق مورد حمله قرار گرفتند و تعدادی از اعضا این سازمان کشته و یا زخمی شدند. در اطلاعیه رسمی این سازمان گفته می شود که حمله توسط  سپاه پاسداران جمهوری اسلامی  که وارد عراق شده اند، صورت گرفته است.

مقامات نظامی آمریکا از جمله ژنرال وست بروکس در گزارش روزانه عملیات نظامی در مرکز فرماندهی نیر وهای آمریکا در قطر گفت: «ما اطلاع داریم که مجاهدین خلق در عراق حضور دارند و در واقع مدتی است که هدف حملات ما هستند.» سایر مقامات نظامی آمریکا  نیز این حملات را تائید کردند.

یکی از سخنگویان ائتلاف مجاهدین درگزارشی از روزنامه نیویورک تایمز در تاریخ 17 آوریل حملات نیروهای نظامی آمریکا به مقر مجاهدین را تائید کرد و گفت برخی مقامات آمریکایی به آنها قول داده بودند که مجاهدین را مورد حمله قرار ندهند!

بنابراین این حملات توسط ارتش آمریکا و انگلیس، همدستی نیروهای محلی متحد آنها و توافق رژیم جمهوری اسلامی صورت گرفته و مسئولیت این عمل جنایتکارانه مستقیما متوجه هر سه این نیروهاست.

کماکان جای تاسف است که سازمان مجاهدین با خودداری از موضع گرفتن ضد امپریالیسم آمریکا، سعی می کند به جو تنفر ضد امپریالیستی دامن نزند. این اطلاعیه مجاهدین نیز ادامه سکوت آنان در مورد تجاوز وقیحانه امپریالیستی به عراق است!

ما قویا حمله به مقر این سازمان را از جانب ائتلاف شوم آمریکا، ایران و جریانات مرتجع محلی در عراق محکوم کرده و از همه مردم آزادیخواه می خواهیم که به هر طریق اعتراض خود را به این عمل جنایتکارانه نشان دهند.

این واقعه تلخ تاکیدی است هزار باره که نباید قول و قرارهای امپریالیسستها را باور کرد. آنها برای پیشبرد اهداف ضد بشری شان به هر جنایتی دست می زنند.

بار دیگر به سازمان مجاهدین خلق یادآوری می کنیم که موضع نگرفتن ضد جنایات امپریالیستها و نیمی از حقایق را اعلام کردن، نه فقط موجب ضربات بیشتر به اعضا این سازمان است، بلکه این سازمان را در میان مردم آزادیخواه جهان که بشکل میلیونی به خیابانها آمده و فریاد مرگ بر امپریالیسم آمریکا و انگلیس دادند منفرد و ایزوله خواهد کرد.

 

سازمان زنان هشت مارس (ایرانی، افغانستانی)

28 فروردین 1382