سخنان نژاد پرستانه مسیح علینژاد

سخنان مسیح علینژاد :«همه کشورهای اروپایی بلند شدند، کجا بودند، ما باید این خلا را پُر کنیم، چگونه ؟ جهان رو تکون بدیم که به همین راحتی نمی تونید برای برنامه سیاسی خودتون بیایید تو خیابون ولی وقتی زن ایرانی کشته میشه شما ساکت باشید و یا حجاب سرتون بکنید برای چه می دونم هم دردی با مردم فلسطین و یا مردم مسلمون. ولی اون جنگی که همان اول حماس علیه مردم اسرائیل انجام داد، جنگ علیه دمکراسیه و...»

هشت مارس: اولا کشورهای اروپایی که مسیح علینژاد آگاهانه مردم این کشورها را با دولت های اروپایی مخدوش می کند به خیابان نیامدند. بلکه دولت های اروپایی تمام قد در کنار نسل کشی فلسطینی ها توسط صهیونیست ها ایستاده اند و این نسل کشی را آشکارا حمایت می کنند. در حقیقت  این مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی و اقصی نقاط جهان هستند که بر خلاف موضع گیری های بغایت فاشیستی دولت های شان علیه مردم فلسطین به خیابان آمدند.

دوما ناسیونالیسم ارتجاعی و تهوع آور را در همین چند جمله می توان دید. او می گوید چرا وقتی «زن ایرانی» کشته می شود به خیابان نمی آئید؟  در حقیقت مسیح علینژاد اعتراض دارد به این که مردم  نسبت به نسل کشی فلسطینی ها عکس العمل نشان می دهند و این کشتار دسته جمعی را نمی پذیرند. علینژاد از مردم جهان می خواهد که مثل خود او و همپالگی هایش چشم شان را به روی یکی از بزرگترین جنایات علیه بشریت را که در حال وقوع در فلسطین است ببندند.

سوماً مسیح علینژاد واضح تر از این نمی توانست بیان کند که در کنار صهونیست ها و دمکراسی آنان ایستاده است.

دمکراسی مورد علاقه علنیژاد و دارودسته اش تا کنون بیش از ٢٤٠٠٠ هزار تن بمب در عرض چند هفته روی زندان رو باز غزه و در میان دو میلیون فلسطینی انداخته و بیش از ١٠٠٠٠ نفر را کشته است. در میان این کشته شده ها بیش از ٤٠٠٠ کودک جان شان را از دست داده اند. آن هایی هم که هنوز کشته نشده اند بدون آب، نان، سر پناه و... زیر بمب باران بزرگترین دمکراسی خاورمیانه مورد علاقه علینژاد قرار دارند.

همین سخنان کوتاه مسیح علینژاد در  مورد کشتار دسته جمعی مردم فلسطین توسط «بزرگترین دمکراسی» خاورمیانه یعنی اشغالگران فاشیست و نژاد پرست اسرائیل نشان می دهد که او و همپالگی هایش از دویدن و گدایی کردن از درگاه قدرت های امپریالیستی غرب برای رژیم چنج در ایران، بدنبال چه نوع حکومتی هستند. حکومتی مدل صهیونیست ها در ایران.

آن چه را که باید تاکید کرد این است که تشکلات رادیکال و انقلابی زنان، زنان پیشرو و همه نیروهای مبارز، مبارزه علیه اشغالگران فاشیست اسرائیلی و در کنار مردم فلسطین ایستادن را بعنوان بخشی از مبارزه خود در مسیر رهایی مردم در ایران و جهان می دانند.

در حقیقت اگر فلسطین آزاد و رها نباشد، هیچ کس نیست!

برگرفته از فیسبوک سازمان زنان هشت مارس (ایران - افغانستان)

۹ نوامبر ٢٠٢٣