حضور جسورانه زنان در صف اول مبارزات علیه  ستم و استثمار

جنگ فرهنگی و سیاسیِ ارتجاع با  انقلابیون!

در شرایطی که یکی از ویژگی های برجستۀ مبارزات دو هفتۀ اخیر، در سراسر کشور، مرکزیت شعار «زن، زندگی، آزادی» و پرداختن به مطالبات گستردۀ زنان مانند «پوشش اختیاری» می باشد و در شرایطی که برای اولین بار در این سطح گسترده مردان جامعه هم با همبستگی و حمایت همه جانبۀ خود از مطالبات زنان، بلوغ سیاسی جامعه و  تکامل سطح فرهنگی معترضین را به نمایش گذاشته اند؛ حکومت زنستیز جمهوری اسلامی، بیکار ننشسته است.

علاوه بر هجوم وحشیانه مزدوران حکومت با اسلحه و ماشین آب پاش و گاز اشک آور و ...، در یک رویارویی واقعی در جبهۀ جنگ فرهنگی هم رژیم و وابستگان فکری اش، آستین ها را بالا زده و به نشر و تبلیغ شعارهای انحرافی با هدف تحکیم فرهنگ زنستیزی همت گماشته است.

ترویج شعارهای ارتجاعی مثل «مرد، میهن، آبادی»، ترویج تفکر مردسالارانه و ناسیونالیستی است که بیش از همه به هدف حذف زنان، این نیروی مصمم، جسور و تعیین کننده در مبارزات متحورانه 43 سال گذشته و بارز تر از همیشه در دو هفتۀ اخیر، خدمت می کند و در عین حال به تضاد های ملی دامن زده و تلاش می کند در صف متحد انقلاب، تفرقه ایجاد کند.

برای حفاظت از دستاوردهای سیاسی و فرهنگیِ مبارزاتی مان و ارتقا هر چه بیشتر آن، هوشیارانه علیه تهاجمات ارتجاع بایستیم و روشنگری کنیم.