همزمان با خاکسپاری تن بی جان مهسا (ژینا)، دختر جوانی که تا همین چند روز پیش با شور و شعف جوانی به روی زندگی لبخند می زد و دژخیمان رژیم وحشیانه، نفس کشیدن را بر او حرام ساختند و در همین روزها، بله تنها در همین چند روزی که دل های بیدار در ایران و جهان، در خشم و انزجار از رژیم منحوس جمهوری اسلامی، از ته دل مرگ بر دیکتاتور را فریاد می کشند؛ خبر می رسد که :

روز ۱۰ شهریورماه فرمانده نیروی انتظامی چابهار به یک دختربچه ۱۵ ساله به بهانه بازجویی از او، تجاوز کرده است. او دو ساعت و نیم دختربچه را در دفترش نگه داشته و وقتی دختربچه به خانه رفته ماجرا را به مادرش گفته است‌. گفته شده که بازجویی به بهانه قتل زن همسایه بوده است.

و در یک حرکت طالبانی دیگر، خبر می رسد که :

از ثبت‌نام دختران دانش‌آموز در مدرسۀ مختلط روستای گرمابسرد دماوند، به دلیل خطرات بلوغ جنسی زودهنگام، ممانعت به عمل آمده و دختران زیادی به دلیل نبود هیچ مدرسۀ دیگری، ناچار به ترک تحصیل شدند.

و خبر می رسد که...

بله قتل ژینا یک اتفاق نیست. قتل ژینا، قطعه ای از پازلِ زنستیزی سیستماتیک جمهوری اسلامی است که از ستون های اصلی این حکومت می باشد. با "مجازات" فلان مأمور و حتی با برچیدن گشت ارشاد، نمی توان به سرکوب سیستماتیک زنان پایان بخشید، سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی و بنا ساختن جامعه ای عاری از ستم و استثمار،  تنها افقی است که می تواند نابودی ستم بر زن را متصور سازد.