هیلاری کلینتون (چهارشنبه، ۷ سنبله) در ایکس نوشته است: «آیا می‌خواهید نتیجه‌ی بنیادگرایی احمقانه را ببینید؟ به جایی فراتر از قانون جدید طالبان، که زنان را از صحبت کردن در خارج از خانه منع می‌کند، نگاه نکنید.»

هیلاری کلینتون هم مانند سایر همپالگی هایش در این سه ساله سیاه و در مقابل تمام قوانین و فرامین زن ستیزانه، زندانی شدن، شکنجه، قتل و ترور زنان توسط گروه طالبان بی شرمانه سکوت کرده و دمی نزدند. اما بعد از سه سال چرا؟

چون دیگر نمی توانند در مقابل این همه اعتراضات و مبارزات زنان که صدایشان همه جهان را گرفته است، خاموش باشند.

چون، نمی توانند دیگر در مقابل وجدان بیدار مردم جهان و زنان افغانستان سکوت کنند.

ولی، زنان و مردم جهان، اعترافات هیلاری کلینتون را فراموش نکرده اند که آشکارا بیان می کرد چگونه و با چه اهدافی سالها پیش حکومت امریکا، گروه های بنیادگرا همچون القاعده را تاسیس کردند و به جان زنان و مردم افغانستان انداختند و طبیعتا نمی توانند فراموش کنند که همین ۳ سال پیش چطور بار دیگر حکومت مورد تأیید هیلاری کلینتون، طالبان بنیادگرا و زنستیز  را به قدرت رساند تا این روزهای سیاه را برای زنان و زحمتکشان افغانستان تدارک ببینند. دیگر کسی فریب این دروغ ها ‌و حمایت های پوشالی را نمی خورد.

اعتراضات دروغین و اشک های تمساح این حامیان اصلی تروریست هایی مانند طالب، برای رسانه ها و لابی گران آنها جذاب است نه برای مردم جهان و زنان.

این رسانه های وابسته به امپریالیست اند که به باد شکم آنها می رقصند و تمام مبارزه و فداکاری زنان را به اندازه یک باد معده هیلاری کلینتون پوشش نمی دهند. 

صف و راه مردم جهان و زنان آزاده جدا است، نه به دروغ های رسانه ها باور دارند و نه هم به اشک های تمساح سیاست مداران آنها.

١ سپتامبر ٢٠٢۴

برگرفته از تلگرام هشت مارس

hashtemars@