فراخوان در حمایت و شرکت در دومین گردهمایی سراسری درباره کشتار زندانیان سیاسی

فراخوان در حمایت و شرکت در دومین گردهمایی سراسری درباره کشتار زندانیان سیاسی

در آستانه  برگزاری دومین گردهمایی سراسری درباره کشتار زندانیان سیاسی قرار داریم. این گردهمایی به تاریخ 24 تا 26 اگوست 2007 در شهر کلن – آلمان تدارک دیده شده است. یکی از تم های این گردهمایی زندانیان سیاسی و جنبش زنان می باشد.

رژیم سرمایه داری/مردسالار جمهوری اسلامی  با سیاستی یکسان در سرکوب و دستگیری و شکنجه زنان و مردان در روی تخت های زنجیر و شلاق و چوبه های دار و رگبار مسلسل بر تپه های اوین در سالهای63-60 و آمفی تئاتر گوهردشت و حسینیه اوین در سال67 وهمچنین درسایر زندانهای ایران... در یک رویاروئی وجنگ نابرابر، آنان را سرکوب کرد و نسل کشی دهه 60 رابوجود آورد اما بر زنان، علاوه بر شکنجه جسمی کابل، شلاق و قپان  فشار روانی و بدرفتاری ها و خشونت های جنسی اعمال شد که آسیب و فشارهای ماندگاری نیز دربر داشت  و زخم های جانکاهی بر جان و جسم زنان باقی گذاشت.

 زنان در زندان در نبردی نابرابردر تقابل با رژیم ارتجاعی زن ستیزو مرد سالار جمهوری اسلامی تحت ستم مضاعف قرار گرفتند . زنان مبارزی که در زندانهای رژیم قرون وسطایی جمهوری اسلامی ، برخلاف ایدئولوژی ارتجاعی حاکم بر جامعه که زنان از حقوق بشدت نابرابربا مردان برخوردارند بصورت برابر با مردان شکنجه، حلق آویز و اعدام شدند. زنان آ زادیخواه و مبارزی که در دهه 60 در زندانهای رژیم جمهوری اسلامی بخاطر اهداف و جنسیت شان به ارتجاع  جمهوری اسلامی نه گفتند و جانفشانی کردند.

کارزارلغو کلیه قوانین نابرابر و مجازات اسلامی علیه زنان، دستاورد ها و یادمانده های زنان زندان را ارج می نهد و این گردهمایی را گامی موثربه منظور مقابله با فراموشی و حفظ  حافظه تاریخی برای هر چه فشرده ترکردن صفوف مبارزه برای رفع ستم جنسی و طبقاتی و دستیابی به جامعه ائی عاری از بی عدالتی، نابرابری، فشار، سرکوب، اختناق و اعدام می داند و همصدا و همگام با این گردهمایی خود را در این مبارزات سهیم می داند.

ما، کارزار لغو کلیه قوانین نابرابر و مجازات اسلامی علیه زنان، خود را بخشی از  جنبش آزادی زنان و مبارزات طبقاتی جاری در ایران می دانیم و در این راستا همگان را برای شرکت در گردهمایی سراسری درباره کشتار زندانیان سیاسی که بازتابی از جنبشهای جاری در جامعه ایران می باشد، فرا می خوانیم و بصورت عملی و فعال از گردهمایی حمایت می کنیم.

کارزار مبارزه برای لغوکلیه قوانین نابرابر و مجازات اسلامی علیه زنان

7 آگوست 2007

www.karzar-zanan.com

karzar2005@yahoo.com