علیه موج اعدام های وحشیانه اخیر به پا خیزیم

علیه موج اعدام های وحشیانه اخیر به پا خیزیم!

 
 

 


 

 

سحرگاه یکشنبه 19 اردیبهشت دژخیمان رژیم جمهوری اسلامی ایران 5 زندانی سیاسی را بدار آویختند. شیرین علم هولی، فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی و مهدی اسلامیان پس از تحمل سال ها شکنجه های قرون وسطایی، با اتهامات جعلی در کشتارگاه اوین، اعدام شدند. رژیم  ضد مردمی جمهوری اسلامی با اعدام مخالفین در بند، اوج زبونی و هراس خود را از جنبش اعتراضی مردم به نمایش گذارده است.  

از بدو به قدرت رسیدن حکومت اسلامی،  اعدام و کشتار زندانیان سیاسی و مخالفین سیاسی و عقیدتی همواره بخشی از رویکرد تمامیت این حاکمیت و همه جناح هایش بوده است. کشتار خلق کرد، اعدام های وسیع زندانیان سیاسی در فردای به قدرت رسیدن رژیم ضد مردمی  جمهوری اسلامی  و موج سرکوب و اعدامی که این روزها توسط رژیم براه افتاده است، بیانگر این واقعیت است که بدون زندان، شکنجه، اعدام و بدون سرکوب مستمر مبارزین و آزادیخواهان رژیم نمی تواند بر توده های به جان آمده و عاصی حکومت کند. سرنگونی  رژیم جمهوری اسلامی در تمامیتش در گرو تداوم جنبش آزادیخواهانه  در جهت بر پایی جامعه ایست که در آن نشانی از سرکوب، تفتیش عقاید، زندان، زندانی سیاسی و بساط دار و شکنجه نباشد.

اعتصاب عمومی پیروزمندانه مردم  در 13 مه 2010 در تمامی شهرهای کردستان ایران در اعتراض به اعدام 5 زندانی سیاسی که چهار نفراز آنان از فرزندان آزاده خلق کرد بودند، مشت محکمی بر دهان رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی بود.

بنابر اخبار واصله ، رژیم در صدد است 24 زندانی سیاسی دیگر را که 16 نفر آنها کرد هستند، به جوخه های اعدام  بسپارد.

از تمامی انسان های  آزادیخواه و مبارز دعوت می کنیم که با شرکت در گردهمایی روز چهارشنبه 19 ماه مه  2010 چهره سیاه رژیم جنایت پیشه جمهوری اسلامی را هر چه بیشتر در افکار عمومی افشا کرده، فریاد مقاومت زندانیان سیاسی و خلق های دربند ایران را به گوش جهانیان برسانند و با فشار به نمایندگی های جمهوری اسلامی در خارج از کشور، موچ اعدام های رژیم را متوقف کنند.                        

-   انجمن کردهای مقیم فرانسه

-   سازمان زنان هشت مارس (ایران – افغانستان) – پاریس

-   اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران ایران – پاریس

-   همبستگی سوسیالیستی با کارگران ایران

-   انجمن دفاع از زندانیان سیاسی – عقیدتی در ایران

پاریس 15 مه 2010

گردهمایی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در پاریس

چهارشنبه 19 مه 2010، ساعت 3 تا 5 بعد ازظهر،

Adresse : Place d’Iéna – 75016 Paris – Métro Iéna