برگزاری روز جهانی زن 8مارس2014 در آمستردام هلند

برگزاری روز جهانی زن در آمستردام هلند

 بار دیگر در روز جهانی زنان برای تحقق بخشیدن به مطالباتمان مبارزه می‌کنیم. تا زنجیره‌ی هزاران ساله‌ی ستم بر زنان را که به قدمت تاریخ ما را در بند گرفته؛ بگسلیم.

بحران جهانی و ناآرامی های مختلف در کشورهای منطقه و به راه انداختن جنگ و دخالت در امور کشورها توسط کشورهای امپریالیستی؛ جزء لاینفک نظام های سرمایه داری است. زنان در مقابل دو نظام پدرسالار امپریالیستی و بنیادگرایان مذهبی حاکم در جهان ایستاده اند.

حتی ‌زمانی که امپریالیست‌ها برای تقسیم جهان مقابل هم می‌ایستند و به نام «آزادی» و گسترش «دمکراسی» در کشورهای جهان ‌سوم جنگ‌های تجاوزکارانه به راه می‌اندازند، باز هم اولین قربانیانش ما زنان هستیم.

فعالین سازمان زنان هشت مارس در هلند به همراه "کمیته برگزار کننده 8 مارس" (متشکل از تشکلات زنان از کشورهای مختلف و نیروهای آزادیخواه و مترقی) روز جهانی زن را در میدان دام آمستردام برگزار می کنند.

 زنان و مردان آزادیخواه و انقلابی: با ما همراه شوید تا بار دیگر با هم، خشم و نفرت خود را از نظام های امپریالیستی و مرتجع و مرد سالار حاکم بر جهان فریاد بزنیم و «مبارزات زنان در روز جهانی زن » را هر چه با شکوهمند تر برگزار کنیم.

زمان:               شنبه 8 مارس2014

       مکان تجمع:      میدان دام آمستردام 14:00

شروع راهپیمائی:        ساعت 15:00

ادامه برنامه در سالن16:0 در سالن هتیپ(HTIP)

 آدرس سالن جلسه: 

1ste weteringplantson 2c Amsterdam

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل آدرس ها یا شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

8marchnl@gmail.com /  8maartcomitė@gmail.com Email:

Tel: 0648462789

سازمان زنان هشت مارس (ایران- افغانستان)- هلند  22 فوریه 2014