به مناسبت گرامی داشت سالگرد کشتار زندانیان سیاسی

سخن از کشتار خونین زندانیان سیاسی دهه 60 و تابستان 67 است. سخن از قتل عام زنان و مردان آزادیخواهی است که تا به آخرین قطره خون خود با این رژیم سازش نکردند. مبارزینی  که در سیاه چالهای این رژیم سرکوبگر، شکنجه شدند، مورد تجاوز قرار گرفتند و در راه آزادی و رهایی تمام انسان ها جان خود را فدا نمودند. سخن از رساندن پیام پیشروان مبارز و آگاهی است که در پی رهایی مردم از هیچ کوشش و از جان گذشتگی دریغ نکردند، با عزمی راسخ از آرمان بزرگ انقلابی خود دفاع نمودند، طبل رسوایی هر چه بیشتر این رژیم را به صدا درآورده و ثابت کردند که حقیقت هرگز پشت ابر باقی نخواهد ماند و این آرمان ها و درسهای استقامت و مبارزه همواره جاودان و زنده خواهند ماند .

امسال در بیست 25 گرامی داشت کشتار زندانیان سیاسی جمعی از فعالین سازمان زنان هشت مارس در هلند، در پنجمین گردهمایی که از طرف نیروهای آزادیخواه و چپ و کمونیست در هلند برگزار می شوند شرکت خواهند کرد تا در کنار سایر نیروها بار دیگر با رفقا و یارانمان تجدید میثاق کنیم و بگویم تا محاکمه عامرین و آمرین تا به آخر ایستاده ایم و آرمانها و راه آنان ادامه مبارزات ماست.

 ما از تمامی انسانهایی که در پی محاکمه کلیه سران جمهوری اسلامی و  با هیچ جناحی از رژیم جمهوری اسلامی و کشورهای امپریالیستی سرسازش ندارند دعوت به عمل می آوریم که با حضور فعال خود تلاش کنند تا این مراسم را هر چه پرشکوه برگذار کنیم .  

جنایات جمهوری اسلامی را نه  فراموش می کنیم و نه خواهیم بخشید!

سازمان زنان هشت مارس (ایران - افغانستان)- هلند سپتامبر 2013

www.8mars.com / 8marchnl@gmail.com    

زمان:  جمعه 20 تا 22 سپتامبر

محل برگزاری گردهمایی 

De Stoofpolder      

Boomdijk 21

4311 BL Bruinisse  Nederland

 

 جهت اطلاعات بیشتر از اطلاعیه و برنامه ها به صفحه‌ی ویژه‌ی پنجمین گردهمایی سراسری کشتار زندانیان سیاسی مراجعه کنید:

http://www.dialogt.net/index.php?id=122

تلفن‌های تماس در هلند:        +31633056631  /  +31642489868  /  68107756231+