اجازه نخواهیم داد زهرا کاملی را به ایران برگردانند

اجازه نخواهیم داد زهرا کاملی را به ایران برگردانند!

دوستان پناهجو ورفقای عزیز

به یاری زهرا کاملی بشتابید. جان این پناهجوی زن ایرانی بدلیل برگشت اجباری اش به ایران در معرض خطر است. در روز 31 ژانویه 2005 بعد از رد مجدد تقاضای پناهندگی زهرا، پلیس او را در شهر گُسلا ر دستگیر می کند و به زندان مخصوص دیپورت پناهندگان درنزدیکی فرودگاه شهر هانوفر برده می شود. میخواهند او را در روز پنجشنبه دهم فوریه اجباراً به ایران باز گردانند.

در صورت دیپورت زهرا به ایران، به دو علت در معرض خطر اعدام و سنگسار میباشد. اول به خاطر ایجاد رابطه با یک مرد خارج از قوانین شرعی اسلام و دوم تغییر دین از اسلام به مسیحیت هرکدام از این گناهان در ایران مجازات مرگ دارد.

بدین جهت در اعتراض به قوانین راسیستی ضد پناهندگی آلمان و برای  جلوگیری از اخراج این پناهجو، میتینگ و راهپیمایی اعتراضی را سازمان داده ایم و از همگی دعوت می کنیم در این میتنگ اعتراضی شرکت کنند.

 دوشنبه 7 فوریه ساعت 10:30 صبح مقابل اداره خارجی ها در شهر گسلار

 Ausländerbehörde Klubgartenstr .11 in Goslar

محل حرکت از گوتینگن ساعت 8:45 صبح مقابل بانهوف گوتینگن.

حکم اخراجی زهرا کاملی توسط قاضی شهر براونشوایگ هیرشمن به اجرا گزارده شد،  بدین جهت دومین میتینگ اعتراضی سه شنبه 8 فوریه ساعت 11 صبح مقابل بانهوف براونشواگ می باشد.

محل قرار و حرکت از گوتینگن ساعت 8:45 صبح جلوی بانهوف گوتینگن.

 برای جلوگیری از بازگرداندن زهرا کاملی به ایران از کلیه سازمانها وافراد انساندوست دعوت میکنیم، که در روز پنجشنبه دهم فوریه در فرودگاه شهر ؟ ؟ به یاری ما بشتابند.

http://www.abschiebemaschinerie-stoppen.de/