16 آذر سالروز جنبش دانشجویی را هرچه با شکوه تر برگزار کنیم

 

16 آذر سالروز جنبش دانشجویی را هرچه با شکوه تر برگزار کنیم!

 

 

شانزدهم آذر سنبل مبارزه و مقاومت جنبش دانشجویی علیه دو رژیم استبدادی و ارتجایی سلطنت و جمهوری اسلامی میباشد که در راستای رشد و آگاهی خود، اربابان  و سرکردگان این دو رژیم یعنی امپریالیست ها و نظام طبقاتی سرمایه داری نیز مورد مبارزه دانشجویان قرار گرفته است.

 

جمهوری اسلامی در طول 30 سال حاکمیت ننگینش همواره با وجود بکار بردن  انواع ابزارهای  سرکوب و تنبیه  مثل اخراج و تصویه، ضرب وشتم،حمله به خوابگاه ها، زندان شکنجه و کشتار، تجاوز به دختران دانشجو در دانشگاهها و... هرگز نتوانسته  است که جلوی رشد و گسترش جنبش دانشجویی  و پیوند آن با  دیگر اقشار اجتماعی  را در اعتراضات خیابانی بگیرد.

 

امروز ما در  شرایطی به پیشواز شانزدهم آذر میرویم که میلیون ها نفر مردم  ایران بعد از انتخابات کذایی رئیس جمهوری دگربار بسرعت توهمات اصلاح پذیری حاکمیت را دور زده، با عزمی راسخ با ادامه پیگیرمبارزات خود میروند  تا کلیت این رژیم  بغایت جنایتکار و زن ستیز به همراه قوانین قرون وسطایی شریعتش را به زباله دان تاریخ بسپارند.

 

بدون شک اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر جنبشهای سیاسی و اجتماعی، دانشحویان، زنان، کارگران و جوانان و... در راستای سرنگونی رژیم اسلامی و فراهم آوردن شرابطی مناسب برای ایجاد جامعه ای آزاد و برابر، جامعه ای  عاری از هرگونه ستم واستثمار، جامعه ای بدون ستم جنسیتی بسیار ضروری و حیاتی است.

 

مردم آزادیخواه، بدینوسیله از همه شما دعوت میکنیم که برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن تظاهرات ایستاده ای که به منظور پشتیبانی از مبارزات دانشجویی در روز 16 آذر در مقابل سفارت جمهوری اسلامی  در نظر گرفته شده است  شرکت کنید.

زنده باد جنبش دانشجویی

زنده باد اتحاد و همبستگی جنبش دانشحویی، زنان، کارگران و جوانان

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

 

تاریخ: دوشنبه 16 آذر (7 دسامبر) ساعت 5 تا 8 بعد از ظهر

مکان: روبروی سفارت جمهوری اسلامی

16 Princes Gate, London SW7

نزدیکترین ایستگاه آندرگراند:

South Kensington

 

کمیته جوانان - انگلستان

سازمان زنان 8 مارس(ایران-افغانستان)- انگلستان

شورای همبستگی با مبارزات مردم ایران- لندن