فراخوان به آکسیون اعتراضی در مقابل برگزاری مراسم عاشورا در تورنتو

فراخوان به آکسیون اعتراضی در مقابل برگزاری مراسم عاشورا در تورنتو

۱ اکتبر ۲۰۱۷

 

هشدار! هشدار!

مردم آزادی‌خواه تورنتو

جمهوری اسلامی که بیش از سی‌وهفت سال با ادغام دین در حکومت، زندگیِ جهنمی را برای مردم ایران به‌ویژه زنان به وجود آورده، اکنون درصدد است که فرهنگ و سنن عقب‌افتاده و شنیع اسلامیِ سینه‌زنی و قمه‌زنی در روز عاشورا را در سراسر جهان به‌ویژه در کانادا گسترش دهد. این رژیم که در ایران با قوانین ارتجاعی و ضد زن اسلامی چون قصاص، سنگسار، صیغه، حجاب اجباری و ... کشتار دگراندیشان، هر نوع آزادی بیان، عقیده و مذهب را سرکوب می‌کند، آزادی‌خواهان را به دار می‌آویزد، بهایی‌کشی می‌کند و ... اکنون تلاش دارد این قوانین و سنن عصر بربریت را در سراسر جهان گسترش دهد. مردم به‌ویژه زنان و جوانان در ایران مراسم مذهبی رژیم را به مضحکه‌ تبدیل کرده‌اند و جواب حکومت به آن‌ها چوبه‌هایِ دار و سرکوب است. جمهوری اسلامی که در ایران مورد نفرت و انزجار مردم است و در بی‌پایه‌گی به سر می‌برد، اکنون تلاش دارد به‌وسیله‌ی عوامل وابسته‌ و مزدور خود با برگزاری مراسم مذهبی هم‌چون عاشورا و تاسوعا از دیگر مسلمانان جهان برای خود پایه کسب کرده و پایش را به کانادا باز کند.

این هشداری جدی به تمام مردم آزاده‌ی ایران و جهان است که به هوش باشند و اجازه ندهند جمهوری اسلامی اهداف کثیف خود را در کانادا جامه‌ی عمل بپوشاند. باید محکم در مقابل تمام تحرکات مذهبی و فرهنگی این رژیم جنایت‌کار ایستاد و اعتراض کرد.

 

مردم آزادی‌خواه ایران و کانادا

اگر می‌خواهید احکام اسلامی عصرِ حجر، اسیدپاشی، سنگسار، قصاص، صیغه، قتل‌های ناموسی، قمه‌زنی، اعدام و بهایی‌کشی در کانادا گسترش نیابد باید محکم در مقابل جمهوری اسلامی، لابی‌ها، عوامل مزدور و کارچاق‌کن‌هایش ایستاد و اعتراض کرد.

اگر می‌خواهید با مبارزه‌ی مردم ایران به‌ویژه زنان، کارگران و جوانان علیه جمهوری اسلامی هم‌راه و هم‌صدا باشید، باید محکم در مقابل تحرکات سیاسی جمهوری اسلامی برای توجیه جنایت‌هایش در خارج از کشور ایستاد و اعتراض کرد.

اگر می‌خواهید پای این مرتجعین اسلامی و کارچاق‌کن‌های سفارتی در کانادا باز نشود، باید محکم و متحد در مقابل آن ایستاد و اعتراض کرد.

به آکسیون اعتراضی علیه تحرکات جمهوری اسلامی بپیوندید و به مراسم سیاسی ـ مذهبی عصر بربریت، به سینه‌زنی و قمه‌زنی جمهوری اسلامی نه بگویید!

 

آکسیون اعتراض به برگزاری مراسم عاشورا در تورنتو

زمان: ۱ اکتبر ۲۰۱۷، ساعت ۸ صبح

مکان: میدان مل‌لستمن (ضلع جنوبی)

 

سازمان زنان هشت مارس (ایران – افغانستان) – واحد کانادا

۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷