فراخوان تظاهرات علیه جمهوری اسلامی در مقابل سازمان ملل

فراخوان تظاهرات علیه جمهوری اسلامی در مقابل سازمان ملل

از سوی: جمعی از زندانیان سیاسی و خانواده های جانباختگان دهه 1360

ما روز 23 و24 سپتامبر 2009 در مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک حضور خواهیم یافت تا هنگام شرکت احتمالی احمدی نژاد در اجلاس سازمان ملل صدای خیزش مردم ایران علیه جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم و همبستگی خود را با هزاران زندانی و خانواده ی جانباختگان مبارزات اخیر،  با میلیونها جوانی که برای ایجاد جامعه ای نوین و رهائی بخش پیکار می کنند، برای همبستگی با میلیون ها زنی که حاضر نیستند زیر نظام پدرسالاری قرون وسطائی خرد شوند و امروز در صف مقدم مبارزه قرار دارند، نشان دهیم.

ما از ایرانیان و مردم آمریکای شمالی که در ماه ها گذشته با شور و شوق، با بیم و امید، مبارزات مردم شجاع ایران علیه رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی را دنبال کرده و با آن همبستگی کرده اند می خواهیم که در تظاهرات روز  23 و 24 سپتامبر در نیویورک شرکت کنند.

بدون شک حضور زندانیان سیاسی سابق و خانواده های جانباختگان سی سال گذشته که در خارج از کشور به سر می برند، جلوه خاصی به این مبارزه خواهد بخشید. عکس های عزیزان جانباخته را نیز با خود بیاورید.

ما از زنان می خواهیم که در شمار وسیع در این تجمع اعتراضی حضور یافته و بازتابی از شجاعت ده ها هزار زنی باشند که جرات کرده و در صف مقدم پیکار علیه رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی ایستاده اند.

ما از تمام اقلیت های ملی و دینی که طعم تلخ حکومت قرون وسطائی تبعیض را چشیده اند دعوت می کنیم که به این صف اعتراصی بپیوندند.

از دختران و پسران جوان ایرانی که در آمریکا شمالی مقیم اند می خواهیم که همراه با دوستان غیر ایرانی خود به این مبارزه بپیوندند. زیرا مردم ما و همه کشورها نیازمند نسلی هستند که با شجاعت برای جهانی دیگر، جهانی عاری از ارتجاع و امپریالیسم در همه نقاط جهان، برزمد.ما از مبارزین قدیم که در صفوف جنبش دانشجوئی کنفدراسیون فعالیت می کردند و کماکان دل در گروی ایجاد جامعه و جهانی بهترند دعوت می کنیم که در جمع ما دیداری نوین با آرمان های عادلانه خود داشته باشند. عکس جانباختگانی که در صفوف کنفدراسیون مبارزه می کردند را نیز با خود بیاورید—عزیزانی که  در سال 1979 برای پیوستن به انقلاب به ایران بازگشتند اما در فاصله کوتاه چند سال توسط قدرتمندان ارتجاعی جدید دستگیر و اعدام شدند.

 ما از دوستان و خانواده های زندانیان سیاسی در آمریکا (که مومیا ابو جمال سمبل آنان است)، خانواده های جوانانی که بدلیل رنگ پوست و ملیتشان قربانی خشونت پلیس شده و کشته شده اند، از همه نیروهای ضد جنگ و ضد گلوبالیزاسیون در آمریکای شمالی که سال ها علیه جنگ های آمریکا در عراق و افغانستان و علیه بیدادگری های سرمایه داری امپریالیستی در جهان به مبارزه برخاسته اند دعوت می کنیم که به  تجمع اعتراضی ما بپیوندند و به ما کمک کنند  که آن را تبدیل به  نمادی از همبستگی انترناسیونالیستی مردم جهان کنیم.

از گوانتانامو و ابوغریب تا اوین و کهریزک، سرنگون باد نظام های شکنجه و اعدام

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی!

زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

25 اگوست 2009

برای هماهنگی لطفا با ای میل زیر در تماس باشید.

 zendanizendany@yahoo.de